Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red
Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red Vespa Sprint Black 2 Red
Vespa Sprint Black 2 Red
Custom Vespa Sprint in de meest exclusieve kleur Black 2 Red. Inclusief knetter veel accessoires en maatwerk, dankzij het Scooterspot Amsterdam Customs Team.
€ 10.365,00
Prijs per stuk
Aantal: 
Bestellen
 
Op verlanglijst

Vespa Sprint Custom Black 2 Red

De scooter zoals afgebeeld kost € 10.365,- Waarom? Dat leggen wij nu uit.

In de basis heeft deze klant een standaard Vespa Sprint scooter gekocht en
daarna is die door het Scooterspot Customs Team compleet onder handen genomen.

Allereerst is de volledige scooter gedemonteerd. Alle kapdelen en carrosserie delen zijn met de hand opgeschuurd,
afgeplakt en daarna in de grondverf gezet. Daarna zijn meerdere spuitlagen aangebracht, zodat deze Black 2 Red,
zoals de naam het zegt, van kleur kan veranderen afhankelijk van de lichtinval of de hoek waarvan je de scooter bekijkt.
De kleur varieert van matzwart naar matzwart met donker rode tint. Vandaar de naam Black 2 Red!

Optielijst Vespa Sprint Custom Black 2 Red

  • Gehele scooter is rondom overgespoten in een speciale lakkleur en flink onder handen genomen.
  • Inclusief het driehoekskapje van de schokbreker en een nieuwe 125cc spatbord zonder reflectoren.
  • De carterkap is glanszwart gepoedercoat. Het lager van de carterkap is na poedercoating preventief vervangen.
  • Alle chrome delen (sierlijsten, spiegels, schommelarmkapje, wieldop, etc. ) zijn verwijderd.
  • De stuurschakelaars zijn vervangen door glanszwarte kapjes.
  • Ook de windschermbeugels zijn voorzien van een glanszwarte poedercoating.
  • Er is een smoke getint hoog windscherm gemonteerd.
  • De achtervalbeugel is origineel Vespa en is glanszwart gepoedercoat.
  • Ook de achterklapdrager is origineel Vespa en is nadien gepoedercoat.
  • Er is een Remus remhevelset glanszwart gemonteerd.
  • Alle emblemen (Vespa, Vespa Sprint en Piaggio embleem) zijn glans zwart gespoten.
  • De fabriekspiegels zijn vervangen door Rizoma spiegels.
  • Om de spiegels mooi aan te laten sluiten zijn stuurbalans gewichten van Rizoma geplaatst.
  • De handvatset is verwijderd en een nieuwe exclusieve lederen handvatset is gemonteerd.
  • In de koplamp is Angel Eye verlichting met Xenon geplaatst. Voorzien van rode Angel Eye.
  • De richting aanwijzers zijn voor en achter vervangen, door DMP smoke richting aanwijzers.
  • Inclusief een weglopend effect vergelijkbaar met Audi verlichting en led-dagrijverlichting.
  • Het achterlicht is vervangen door een Power1 Led-tube smoke versie.
  • Om diefstal te voorkomen is een Patrolline alarm inclusief back-up noodstroom voorziening ingebouwd.
  • Een origineel Piaggio Vespa anti-robos stuurslot is gemonteerd.
  • Daarnaast is nog een ScootSecure GMT100 GPS tracker is ingebouwd.
  • In 99% van de gevallen is een gestolen scooter dezelfde dag weer terug!
  • Het zadelmateriaal is verwijderd en hand bekleed met een exclusief een Audi RS patroon. 
  • Een speciale uitlaatbocht in RVS gelast is gemaakt, zodat een Akrapovic demper gemonteerd kon worden.
  • De ophangplaat van de Akrapovic is gemodificeerd om dit verder mogelijk te maken en gepoedercoat.
  • Het dashboard is vervangen door een SIP variant inclusief digitale toerenteller.
  • De schokbrekers zijn vervangen door instelbare race schokbrekers van BITUBO.
  • Om grip te houden zijn de standaard fabrieksbanden, vervangen door Michelin 4 seizoenenbanden.
  • Daarnaast is de scooter motorisch en softwarematig getuned. Hij moest een klein tikkie harder....
  • Malossi vertandingskit, een andere uitgaande as en reductietandwiel.
  • Daarnaast een Malossi ECU en Malossi 80cc pakket.
  • Een afstandsbedieningset inclusief begrenzer. Keuze snelheid voor de openbare weg of max. voor eigen terrein/circuit
  • En natuurlijk nog veel meer kleine cosmetische aanpassingen en veranderingen. It's in the details.

Wil jij ook zo'n scooter of moet het nog iets meer of minder zijn?
Alles is mogelijk. 

Bel 020-4080850 voor meer informatie.